Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie

Przygotowanie i dostawa gorących posiłków oraz naczyń jednorazowych w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów

Data ogłoszenia
2013-08-07
Termin składania ofert
2013-08-16 10:00
Treść

 Drelów, dnia 07.08.2013 r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie i dostawę gorących posiłków oraz naczyń jednorazowych w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów

 

ZAMAWIĄJĄCY: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DRELOWIE, UL. SZKOLNA 10, POWIAT BIALSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE, TEL. 83 3720018; FAX 83 3720018
Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl

 

Zakres usługi:

Przygotowanie i dostawa gorących posiłków (ok. 337 dziennie) oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów w dni nauki szkolnej.  
- Szkoła Podstawowa w Drelowie im. Marii Konopnickiej ul. Szkolna -47 posiłków dziennie,
- Gimnazjum w Drelowie im. Unitów Drelowskich ul. Szkolna – 48 posiłków dziennie,
- Zespół Szkół w Dołdze im. Ks Twardowskiego – 97 posiłków dziennie,
- Punkt Przedszkolny w Łózkach – 18 posiłków dziennie,
- Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Szóstce – 48 posiłków dziennie,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Witorożu – 38 posiłków dziennie,
- Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie – 41 posiłków dziennie.

Zamawiąjący wymaga dostawy następujących posiłków:

  • zupa z chlebem 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa),
  • danie jarskie z kompotem 1 x w tygodniu typu  pierogi, pyzy, naleśniki, placki ziemniaczane, łazanki (piątek),
  • danie mięsne z kompotem, ziemniaki, surówki lub jarzyny 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek)

Zamawiąjący wymaga aby:

  • 2 x w tygodniu dostarczane były dania mięsne składające się z mięsa – 80 gram,
  • surówki lub jarzyny- 100 g,
  • ziemniaki-180 gram,
  • dania jarskie 1 x w tygodniu
  • oraz 2 x w tygodniu zupa z chlebem.

Wykonawca będzie świadczyć usługę:

  • zgodnie z zachowaniem przepisów bhp i Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy. Posiłki powinny być przygotowane wg. wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,
  • przewożenie posiłków samochodem do tego przystosowanym (posiadającym książkę kontroli  sanitarnej) i w termosach przeznaczonych do wymienionego celu,
  • dostawa posiłków oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców w których będą wydawane posiłki dla uczniów  Publicznej Szkoły Podstawowej w Witorożu, Szkoły Podstawowej w Żerocinie, Szkoły Podstawowej w Drelowie, Punktu Przedszkolnego w Łózkach, Gimnazjum w Drelowie, Zespołu Szkół w Dołdze, Szkoły Podstawowej w Szóstce,
  • posiłki muszą być dostarczone w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków,

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:

  • zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym,
  • podtrzymywania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków (zupy 75 °+-3° C, danie mięsne i jarskie 65 °+- 3° C)

Wspólny słownik zamówień CPV- 15894210-6, CPV- 55321000-6.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia do 20 grudnia 2013 roku.

Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

Warunki udziału:

  • nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • spełnienie wymogów określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • przedłożenie oferty zgodej z siwz oraz niezbędnymi załącznikami.

Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena (koszt)- 100 %.

Termin związania ofertą 30 dni.

Osobą upoważnoną do kontaktowania się z oferentami ze stony zamawiającego jest: Zdzisław Tarasiuk tel 83 372 00 18

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

Nie przewiduje się zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biletynie Zamówień Publicznych dnia 07.08.2013r., numer ogłoszenia: 156987-2013.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl  oraz w siedzibie Zamawiającego.

Uprawniony do kontaktów z oferentami - Zdzisław Tarasiuk tel 83 372 00 18, pokój nr 1, w godzinach 8:00 - 14:00, e-mail: gops.drelow@neostrada.pl

Termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie ul. Szkolna 10, pokój nr 1 do 16.08.2013 r. do godziny 10.00.

Otwarcie ofert w dniu 16.08.2013 r. w siedzibie zamawiającego pokój nr 4 o godzinie 10:30.

 

Kierownik GOPS Drelów

Zdzisław Tarasiuk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zdzisław Tarasiukdodano do BIP dnia 07-08-2013 10:43:01