Szczegóły
powrót do listy przetargówPrzygotowanie i dostawa gorących posiłków oraz naczyń jednorazowych w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów
Drelów, dnia 07.08.2013 r.
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie i dostawę gorących posiłków oraz naczyń jednorazowych w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów
ZAMAWIĄJĄCY: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DRELOWIE, UL. SZKOLNA 10, POWIAT BIALSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE, TEL. 83 3720018; FAX 83 3720018
Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl
Zakres usługi:
Przygotowanie i dostawa gorących posiłków (ok. 337 dziennie) oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów w dni nauki szkolnej.
- Szkoła Podstawowa w Drelowie im. Marii Konopnickiej ul. Szkolna -47 posiłków dziennie,
- Gimnazjum w Drelowie im. Unitów Drelowskich ul. Szkolna – 48 posiłków dziennie,
- Zespół Szkół w Dołdze im. Ks Twardowskiego – 97 posiłków dziennie,
- Punkt Przedszkolny w Łózkach – 18 posiłków dziennie,
- Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Szóstce – 48 posiłków dziennie,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Witorożu – 38 posiłków dziennie,
- Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie – 41 posiłków dziennie.
Zamawiąjący wymaga dostawy następujących posiłków:
- zupa z chlebem 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa),
- danie jarskie z kompotem 1 x w tygodniu typu pierogi, pyzy, naleśniki, placki ziemniaczane, łazanki (piątek),
- danie mięsne z kompotem, ziemniaki, surówki lub jarzyny 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek)
Zamawiąjący wymaga aby:
- 2 x w tygodniu dostarczane były dania mięsne składające się z mięsa – 80 gram,
- surówki lub jarzyny- 100 g,
- ziemniaki-180 gram,
- dania jarskie 1 x w tygodniu
- oraz 2 x w tygodniu zupa z chlebem.
Wykonawca będzie świadczyć usługę:
- zgodnie z zachowaniem przepisów bhp i Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy. Posiłki powinny być przygotowane wg. wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,
- przewożenie posiłków samochodem do tego przystosowanym (posiadającym książkę kontroli sanitarnej) i w termosach przeznaczonych do wymienionego celu,
- dostawa posiłków oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców w których będą wydawane posiłki dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Witorożu, Szkoły Podstawowej w Żerocinie, Szkoły Podstawowej w Drelowie, Punktu Przedszkolnego w Łózkach, Gimnazjum w Drelowie, Zespołu Szkół w Dołdze, Szkoły Podstawowej w Szóstce,
- posiłki muszą być dostarczone w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:
- zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym,
- podtrzymywania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków (zupy 75 °+-3° C, danie mięsne i jarskie 65 °+- 3° C)
Wspólny słownik zamówień CPV- 15894210-6, CPV- 55321000-6.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia do 20 grudnia 2013 roku.
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
Warunki udziału:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- spełnienie wymogów określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przedłożenie oferty zgodej z siwz oraz niezbędnymi załącznikami.
Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena (koszt)- 100 %.
Termin związania ofertą 30 dni.
Osobą upoważnoną do kontaktowania się z oferentami ze stony zamawiającego jest: Zdzisław Tarasiuk tel 83 372 00 18
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie przewiduje się zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biletynie Zamówień Publicznych dnia 07.08.2013r., numer ogłoszenia: 156987-2013.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktów z oferentami - Zdzisław Tarasiuk tel 83 372 00 18, pokój nr 1, w godzinach 8:00 - 14:00, e-mail: gops.drelow@neostrada.pl
Termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie ul. Szkolna 10, pokój nr 1 do 16.08.2013 r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert w dniu 16.08.2013 r. w siedzibie zamawiającego pokój nr 4 o godzinie 10:30.
Kierownik GOPS Drelów
Zdzisław Tarasiuk