Szczegóły
powrót do listy przetargówPrzygotowanie i dostawa gorących posiłków uczniom szkół na terenie Gminy Drelów.
Drelów, dnia 28.11.2013r.
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(tekst jednolityDz.U. z 2013 r., poz.907 z późń.zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie
ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie i dostawę gorących posiłków uczniom szkół na terenie Gminy Drelów
ZAMAWIĄJĄCY: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DRELOWIE, UL. SZKOLNA 10, POWIAT BIALSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
TEL. 83 3720018; FAX 83 3720018
Adres strony internetowej na której zamieszczona jest siwz: www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl
Zakres usługi:
Przygotowanie i dostawa gorących posiłków (ok.337 dziennie +,- 30 %)oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców uczniom szkół na terenie Gminy Drelów w dni nauki szkolnej. - Szkoła Podstawowa w Drelowie im. Marii Konopnickiej ul. Szkolna -47 posiłków dziennie,
- Gimnazjum w Drelowie im. Unitów Drelowskich ul. Szkolna – 48 posiłków dziennie,
- Zespół Szkół w Dołdze im. Ks Twardowskiego – 97 posiłków dziennie,
- Punkt Przedszkolny w Łózkach – 18 posiłków dziennie,
-Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Szóstce – 48 posiłków dziennie,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Witorożu – 38 posiłków dziennie,
- Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie – 41 posiłków dziennie.
Zamawiający wymaga dostawy następujących posiłków:
-
zupa z chlebem 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa),
-
danie jarskie z kompotem 1 x w tygodniu typu ryby, pierogi, pyzy, naleśniki, łazanki, parowańce (piątek),
-
danie mięsne z kompotem, ziemniaki, surówki lub jarzyny 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek)
Zamawiąjący wymaga aby:
-
2 x w tygodniu dostarczane były dania mięsne składające się z mięsa – 80 gram,
-
surówki lub jarzyny- 100 g,
-
ziemniaki-180 gram,
-
dania jarskie 1 x w tygodniu
-
oraz 2 x w tygodniu zupa z chlebem.
Wykonawca będzie świadczyć usługę:
-
zgodnie z zachowaniem przepisów bhp i Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy. Posiłki powinny być przygotowane wg. wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,
-
przewożenie posiłków samochodem do tego przystosowanym (posiadającym książkę kontroli sanitarnej) i w termosach przeznaczonych do wymienionego celu,
-
dostawa posiłków oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców w których będą wydawane posiłki dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Witorożu, Szkoły Podstawowej w Żerocinie, Szkoły Podstawowej w Drelowie, Punktu Przedszkolnego w Łózkach, Gimnazjum w Drelowie, Zespołu Szkół w Dołdze, Szkoły Podstawowej w Szóstce,
-
posiłki muszą być dostarczone w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków,
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:
-
zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym,
-
podtrzymywania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków
zupy 75 °+-3° C
danie mięsne i jarskie 65 °+- 3° C
Wspólny słownik zamówień CPV- 15894210-6, CPV- 55321000-6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania zamówienia:rozpoczęcie 02.01.2014r. Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Warunki udziału: nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełnienie wymogów określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłożenie oferty zgodej z siwz oraz niezbędnymi załącznikami.
Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
-posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić łącznie.
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej trzema pracownikami.
-sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena - 100 %.
Termin związania ofertą 30 dni.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie przewiduje się zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biletynie Zamówień Publicznych dnia 28.11.2013r., numer ogłoszenia: 255799-2013.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.gopsdrelow.bip.lubelskie.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktów z oferentami- Zdzisław Tarasiuk tel 83 3720018 pokój nr 1 w godzinach 8:00 - 14:00, e-mail: gops.drelow@neostrada.pl
Termin składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie ul. Szkolna 10, pokój nr1 do 06.12.2013r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert w dniu 06.12.2013r. w siedzibie zamawiającego pokój nr 4 o godzinie 10:30.
Kierownik GOPS Drelów
Zdzisław Tarasiuk