Lider Klubu Integracji Społecznej
Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 10 21-570 Drelów
Data ogłoszenia
2013-12-03
Termin składania dokumentów
2013-12-16
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku,
5) nieposzlakowana opinia,
6) doświadczenie w pracy w instytucji pomocy społecznej, minimum 1 rok,
7) doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do lokalnej społeczności,
8) wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw:
a) o zatrudnieniu socjalnym,
b) o pomocy społecznej,
c) o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
e) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) znajomość systemu i instytucji pomocy społecznej,
g) prawo jazdy kat.B oraz własny samochód osobowy,
h) dyspozycyjność.
Umiejętności pożądane na stanowisku Lidera Klubu Integracji Społecznej:
1. umiejętność nawiązania i budowania relacji z klientem,
2. umiejętność dobrej organizacji stanowiska pracy oraz pracy indywidualnej i zespołowej,
3. umiejętności analityczne,
4. umiejętność planowego i celowościowego działania,
5. wysokie umiejętności komunikacyjne,
6. umiejętność postępowania w sytuacjach kryzysowych i podejmowania działań adekwatnych do sytuacji,
7. umiejętność współpracy z innymi specjalistami oraz planowania i realizacji działań interdyscyplinarnych.
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
- opracowanie dokumentów organizacyjnych KIS (regulamin organizacyjny, zakresy
obowiązków pracowników, zasady uczestnictwa w KIS, itp.),
- nadzór formalno – prawny w zakresie uruchomienia KIS,
- nadzór i monitorowanie pracy Klubu oraz realizowanego wsparcia,
- nadzór merytoryczny nad realizacją działań przewidzianych w projekcie,
- nadzór nad pracą osób zatrudnionych w KIS,
- przygotowanie harmonogramów dotyczących zadań aktywnej integracji (kursy/szkolenia/
warsztaty/konsultacje indywidualne) oraz nadzór nad ich realizacją,
- dbanie o rozwój Klubu (m.in. współpraca z partnerami, organizacjami pozarządowymi,
promocja idei samopomocowych),
- współpraca z pracownikami GOPS w Drelowie,
- nadzór nad realizacją umów z firmami realizującymi zadania w KIS,
- prowadzenie dokumentacji.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
1) życiorys oraz list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy,
3) oświadczenie o niekaralności,
2) dokumenty poświadczające wykształcenie,
3) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko
………………………………………………………………………………………………………..…….
2. Imiona rodziców
……………………………………………………………………………………………………….……..
3. Data urodzenia
…………………………………………………………………………………………………………..….
4. Obywatelstwo
…………………………………………………………………………………………………………..….
5. Miejsce zamieszkania ( adres do korespondencji)
…………………………………………………………………………………………………………...….
6. Wykształcenie
…………………………………………………………………………………………………………...….
(Nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
………….………………………………………………………………………………………………
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające
…………………………………………………………………………………………………………..….
…………………………………………………………………………………………………………..….
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
…………………………………………………………………………………………………………..…
………………………………………………………………………………………………………..……
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania……………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………..…
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
10. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria…………….nr…………… wydanym przez ………………………………………………….lub innym dowodem tożsamości……………………………………………………………………………..
…………………………………… …………………………………….
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Oświadczenie o niekaralności
Ja, niżej podpisany/a …………………………………………………………….
(imię i nazwisko)
zamieszkały……………………………………………………………………………...
(adres zamieszkania)
legitymujący/a się dowodem osobistym ………………………………………………..
wydanym przez …………………………………………………………………………
świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art.. 233 § 1 kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań
oświadczam
iż nie byłem karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że korzystam z pełni praw publicznych.
Oświadczam również, że:
1) posiadam obywatelstwo polskie
2) mam nieposzlakowaną opinię w środowisku.
……………………………….. …………………………….
(Miejscowość, data) (podpis)
Warunki pracy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas realizacji projektu tj. do sierpnia 2014 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Drelowie ul. Szkolna 10 w zamknietej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko pracy Lidera KIS" w godz. 8:00 do 15:00 w terminie do 16 grudnia 2013 roku. Oferty nadesłane pocztą bedą rozpatrywane tylko pod warunkiem ich fizycznego wpłynięcia do GOPS Drelów w terminie do 16 grudnia 2013r. Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie bedą rozpatrywane.
Uwagi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)".
Załączniki
Wybrany kandydat
Sylwia Marczuk, zam. Kwasówka
Uzasadnienie wyboru
Pani Sylwia Marczuk posiada doświadczenie w pracy w instytucji pomocy społecznej, posiada doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do lokalnej społeczności.
Sylwia Marczuk, zam. Kwasówka
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zdzisław Tarasiuk
Dodano do BIP dnia 03-12-2013 11:10:10
Dodano do BIP dnia 03-12-2013 11:10:10